Wasa

Gdy tylko robi się cieplej, nadchodzi czas na produkty fit!
Aby Wasa mogła jak najlepiej wykorzystać wiosenne przygotowania do lata, stworzyliśmy konkurs konsumencki #chwilanawasa. Kluczem do sukcesu okazały się nagrody idealnie dopasowane do grupy docelowej: bony do Decathlonu i rowery Polka Bikes z możliwością autorskiej konfiguracji. Silne wsparcie promocji dobrze dopasowaną komunikacją zaowocowało świetnymi wynikami sprzedaży i sporym respons ratem.

Key Visual

Na key visualu akcji umieściliśmy wielkomiejską scenkę rodzajową – młodzi, dynamiczni ludzie, prosecco, truskawki, awokado i… oczywiście Wasa. To właśnie jedna z tych chwil, o które chodziło nam w konkursie,
a które przesyłali nam później w postaci zdjęć wszyscy głodni nagród wielbiciele marki.

Działania
online

Intensywna kampania odsłonowa przypominała o licznych chwilach na Wasa, co znalazło odbicie w użyciu konkursowego taga. Monitoring Internetu pozwolił nam znaleźć każde zgłoszenie, zarówno na Facebooku jak i Instagramie.

Landing
page

Cała akcja zyskała dedykowany landing page, przedstawiający zasady i nagrody. Inspirowaliśmy także przykładowymi chwilami
z Wasą, a po każdym tygodniu akcji wzbogacaliśmy galerię zwycięzców.

Sticker na opakowanie

W sklepie jedynym nośnikiem informacji o konkursie był sticker
na opakowaniu i… świetnie się
w tej roli sprawdził! Okazało się,
że dobry produkt, atrakcyjny
mechanizm i ciekawe nagrody
to przepis na sprzedażowy sukces.

Zobacz pozostałe projekty

WYŚLIJ BRIEF