Jedną z głównych zmian, które wprowadziliśmy, było pokazanie zawodowców przy pracy – w prawdziwych pracowniach
i zakładach. To uwiarygodniło mocno wygładzony w poprzednich edycjach przekaz, który teraz zdecydowanie lepiej trafia
do młodych ludzi!
Nasze kreacje trafiły na citylighty i billboardy w całym mieście.
Tak więc spokojnie – w przeformatowaniach też jesteśmy zawodowcami!
Wykonaliśmy nowe fotografie i spisaliśmy się zawodowo
– niepowtarzalny klimat pracowni stolarskiej czy drukarni aż bije
z tych zdjęć!
W samych szkołach zorganizowaliśmy konkurs dla młodych zawodowców. Specjalna ścianka służyła jako tło dla zdjęć pod tytułem „Ja w roli Zawodowca”. Doczekaliśmy się naprawdę kreatywnych zgłoszeń!
Na stronie internetowej całej akcji przedstawiliśmy poszczególne zawody, a wśród sekcji znalazły się m.in. porady dla rodziców oraz strefa pracodawcy. Wsparcia merytorycznego udzielał także wykwalifikowany doradca.
Zawodowo poradziliśmy sobie również
z tworzeniem kontentu na kanały socialmediowe akcji: fanpage na Facebooku i profil na Instagramie. Wszystko po to, by przyciągnąć jak najwięcej przyszłych Zawodowców!
Postawiliśmy na umiejętności praktyczne i zorganizowaliśmy event w jednym z największych centrów handlowych w Poznaniu. Zapraszaliśmy dzieciaki do tego, aby wcieliły się w rolę florystki, stolarza czy krawca. Na specjalnie stworzonym na tę okazję stoisku dodatkową atrakcją była obecność doradcy zawodowego, który pomagał w wyborze przyszłej kariery.