Roko

Jak utrzymać dobrą passę również w czwartym, najtrudniejszym dla napojów kwartale? Znaleźliśmy na to sposób – aktywację konsumencką skrojoną idealnie pod grupę docelową. Współpraca z elektryzującym i bardzo popularnym wśród młodzieży youtuberem DeeJayPallaside okazała się strzałem w dziesiątkę,
a wspólnie spędzony Sylwester absolutnie unikalnym przeżyciem!

Koncepcja i kreacja

Fanów marki i DeeJay’a zaprosiliśmy do zakupu ROKO
i uwiecznienia swojego doświadczenia w formie zdjęcia lub filmu. W sklepach przypominały im o tym klasyczne materiały POS: plakaty, wobblery i shelflinery, wspierające dodatkowe ekspozycje produktu. Było o co się bić, bo do wygrania oprócz gamingowych laptopów była niezwykła impreza sylwestrowa, którą prowadził sam DeeJayPallaside.

Landing page

Strona akcji stała się wielką galerią. Zgłoszenia napływały online a dodatkowo prowadziliśmy monitoring Internetu pod kątem konkursowego hashtaga. Tym sposobem byliśmy na bieżąco i każdy mógł obejrzeć nadesłane prace. A fame zachęcał kolejne osoby do zgłaszania swoich propozycji.

Social Media

Na 3 miesiące przejęliśmy fanpage Roko, tak aby we wszystkich kanałach spójnie promować akcję „Dziko z Roko”. Lajki się sypały,
a jakże, choć aby przykuć uwagę młodzieży musieliśmy się naprawdę postarać!

Współpraca z influencerem

DeeJayPallaside potrafi wzbudzić kontrowersje, ale jest popularny wśród grupy docelowej marki. Podjęliśmy wyzwanie i ogarnęliśmy temat, na luzie! Jako wielki finał zorganizowaliśmy dziką, sylwestrową domówkę, na której bawił się z resztą uczestników,
a wszystko to podlaliśmy oczywiście sporą ilością napojów ROKO

Galeria Projektu

Zobacz pozostałe projekty

WYŚLIJ BRIEF