Mentos

Szybkie zwiększenie rotacji w ciężkim momencie? Słodko to nie brzmi, ale podjęliśmy wyzwanie! Zaproponowaliśmy prostą akcję buy and get na ogólnopolską skalę. Dostosowaliśmy nagrodę zarówno do marki, jak i pory roku – tak powstała pomadka ochronna o wyjątkowym smaku Mentos Choco, która stała się hitem zimy!

KV i Posty

Key visual w prosty, czytelny sposób komunikował akcję – w końcu wszystkim zależało na szybkości, a sam Mentos Choco należy do produktów impulsowych.
Z materiałów POS zastosowaliśmy klasyczny wobbler, vlepki i plakaty.

Nakładka na opakowanie

Pamiętaliśmy o małej powierzchni na komunikację
w strefie przykasowej. Dlatego postawiliśmy na nietypowy materiał POS, nakładkę, która natychmiast zamieniała display produktowy w promocyjny.

Social Media

Słodki gratis wsparły także posty, które przygotowaliśmy
na fanpage marki Mentos.

Zobacz pozostałe projekty

WYŚLIJ BRIEF