Jak sprytnie wykorzystać futbolowe szaleństwo, które panuje podczas największych imprez, nie będąc jednocześnie oficjalnym sponsorem ani mistrzostw świata, ani żadnej reprezentacji? Można skorzystać z naszej pomocy, tak jak to zrobił Cenos! Wspólnie stworzyliśmy platformę „Kuchnia Mistrzów”, łączącą kulinarne doznania ze światem futbolu.
Postawiliśmy na sprawdzone narzędzia, czyli konkurs konsumencki z kibicowskimi (i nie tylko) nagrodami. Ale żeby zawalczyć o uwagę konsumentów, działań było zdecydowanie więcej!
Wszystko zaczęło się od pięknych fotografii, na których znalazły się przygotowane przez nas dania z całego świata. To właśnie poprzez wyjątkowe potrawy, powiązane z narodowymi kuchniami państw występujących na mundialu, włączyliśmy się do mistrzowskiej gry!
Specjalna wersja opakowań z komunikacją konkursową to także nasza sprawka. Nowe zdjęcia, zapowiedź konkursu, flagi i unikalne przepisy wyróżniały produkty na półce i skutecznie przyciągały wzrok konsumentów.
Na stronie internetowej można było przeczytać m.in. o szczegółach akcji. Tam każdy mógł zobaczyć kulinarne inspiracje na czas mundialu oraz zapoznać się z zasadami konkursu i poznać zwycięzców.
Aby przybliżyć mistrzowskie przepisy przygotowaliśmy miniksiążeczkę. Do wzięcia udziału w konkursie zachęcały także ulotki oraz reklamy w prasie konsumenckiej.
Osobny komunikat powędrował do właścicieli sklepów – zawarliśmy go w reklamie
dla prasy handlowej.
Całą akcję wspierały działania prowadzone w Internecie. Wszystkich zainteresowanych nęciliśmy postami na fanpage’u Cenos Inspiruje czy też banerami promującymi akcję
na kulinarnych stronach internetowych.