Cenos Kuchnia Mistrzów

Jak sprytnie wykorzystać futbolowe szaleństwo, które panuje podczas największych imprez, nie będąc jednocześnie oficjalnym sponsorem ani mistrzostw świata, ani żadnej reprezentacji? Można skorzystać z naszej pomocy, tak jak to zrobił Cenos! Wspólnie stworzyliśmy platformę „Kuchnia Mistrzów”, łączącą kulinarne doznania ze światem futbolu.

Postawiliśmy na sprawdzone narzędzia, czyli konkurs konsumencki z kibicowskimi (i nie tylko) nagrodami. Ale żeby zawalczyć o uwagę konsumentów, działań było zdecydowanie więcej!

Sesja zdjęciowa

Wszystko zaczęło się od pięknych fotografii, na których znalazły się przygotowane przez nas dania z całego świata. To właśnie poprzez wyjątkowe potrawy, powiązane z narodowymi kuchniami państw występujących na mundialu, włączyliśmy się do mistrzowskiej gry!

Opakowania

Specjalna wersja opakowań z komunikacją konkursową to także nasza sprawka. Nowe zdjęcia, zapowiedź konkursu, flagi i unikalne przepisy wyróżniały produkty na półce i skutecznie przyciągały wzrok konsumentów.

Landing page

Na stronie internetowej można było przeczytać m.in. o szczegółach akcji. Tam każdy mógł zobaczyć kulinarne inspiracje na czas mundialu oraz zapoznać się z zasadami konkursu i poznać zwycięzców.

Materiały POS
oraz prasa reklamowa

Aby przybliżyć mistrzowskie przepisy przygotowaliśmy miniksiążeczkę. Do wzięcia udziału w konkursie zachęcały także ulotki oraz reklamy w prasie konsumenckiej. Osobny komunikat powędrował do właścicieli sklepów – zawarliśmy go w reklamie
dla prasy handlowej.

Wobbler
Książeczka z przepisami
Ulotka
Plakat
Prasa handlowa
Prasa konsumencka
Prasa konsumencka

Kampania digital

Całą akcję wspierały działania prowadzone w Internecie. Wszystkich zainteresowanych nęciliśmy postami na fanpage’u Cenos Inspiruje czy też banerami promującymi akcję
na kulinarnych stronach internetowych.

Zobacz pozostałe projekty

WYŚLIJ BRIEF